Not what i thought.

Inte blev det att drömma om nakna engelsmän i cam inte, utan istället värsta wierda drömmen.

Till en början var jag hemma hos sugminanka, och jaa, jag vill inte gå in på detaljer, men det var rätt nasty.
Då jag skulle hem så var jag tvungen att ta en buss in till stan från Morön för att honna med bussen till norsjö som avgick prick fem, och då jag var hos linnea var klockan 16.58, men optimist som jag är så trodde jag ju verkligen att jag skulle hinna... Det var något om angie också, men jag vaknade innan jag la det på minnet.
Efter ett tag somnade jag  om igen och då var jag tydligen hk-lärare för sjuorna, och vi bakade glass. Tjock-frida satte sig bredvid mig och jag bannade henne mentalt för att jag ville sitta vid dom populärare eleverna i klassen. Då kom den ännu tjockare emelie och satte sig vid bordet längst bort i rummet och hånade sin storasyster, tillslut fick jag köra ut henne.

Ah, roliga drömmar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0