jasi

Roliga är ju att jag varenda morgon tror att jag ska komma ihåg vad jag drömt tills på eftermiddagen då jag planerar att skriva drömmen här. Men vareeeeenda gång glömmer jag ju likafullt vad jag drömt under natten, och blir alltid lika förbannad på mig själv.
Jag ska börja ha en skrivbok bredvid sängen där jag direkt skriver ned vad jag drömt, tror det är enda lösningen.

Kan fylla ut med att berätta om en rätt så gammal dröm, hade den säkert för 5 år sedan eller nåt sånt.
Jag var och skulle åka skidor i slalombacken, men istället för att åka ned så fick man sätta sig på en bergochdalbane-grej, utan vagn, liksom bara hjulen och grejs. Jag, Erik och Emma åkte alltså ned på en sån i världens fart, baklänges, och tänkte att vi inte skulle överleva färden, men det gjorde vi.
I liften upp var det inte heller som det brukade, man fick stå och hålla i liften framför sig och liftspåret var isat, så man fick glida upp på skorna uppför hela backen, vilken var ganska brant.
Då jag kom dit upp så frågade jag efter min pappa, och då fick jag veta att han var ute i skogen för att köpa godis av frälsningsarmén, av någon konstig anledning. Vi fick åka helikopter för att hitta åt honom, och med honom var också min lillasyster.

Aja, ska försöka sköta det här bättre hädan efter!
/lovjo

Kommentarer
Postat av: linnea

kom igen lovjoooo ;)

2009-06-16 @ 17:57:40
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0