JAG HAR BÖRJAT DRÖMMA IGEN, YES!

Jag var hos farmor och farfar och satt och tittade ut genom deras fönster. Vi konstaterade att pappa hade varit borta ett bra tag, och trodde att han hade stuckit ifrån oss.
Efter några timmar kom han tillbaka med min lillasyster. Hon hade tagit skotern och kört tre mil (lät jättelångt i min dröm), för att hon mådde dåligt över någonting, och nu hade hon krockat med någonting blått (?). Pappa hade alltså bara farit ut för att hämta hem henne.
Efter det for jag ut med pappa för att åka snowboard. Vi tog den nylagda lastbilsvägen och vandrade längst den hur länge som helst, och till slut kom vi fram till en sjukt brant och stenig backe, typ ett lutande hygge kan man säga. Jag spände på mig min bräda och med pappas ord "Vågar du verkligen det här", kastade jag mig nedför branten.
Det gick rätt bra faktiskt, men jag tappade bort pappa på vägen, och hamnade någonstans där Fredrik Wallin och typ Robin Widerlund höll till.
Fredde fick mig att gå upp för branten igen, och där uppe så blev jag så arg för att min kusin inte trodde att jag hade några sunda kompisar och att hon trodde att jag lurade henne då jag skulle på någon konfirmation (?).
Aja, efter det åkte jag ner för branten igen, som gick betydligt bättre nu. Då jag kom fram satte jag mig i någon soffa som stod under ett äppelträd, och då sa Fredde åt mig att smaka på ett av äpplena, men eftersom dom var sjukt sura så blev det äppelkrig utav det hela istället, sen ringde pappa och väckte mig.

Kommentarer
Postat av: linnea

YEEEES!

2009-06-02 @ 14:12:24
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: annsan_s

Vill du ha mer besökare till bloggen? bli medlem här 2000 banner visningar idag när du blir medlem.



http://www.bloggplus.se?r=58155

2009-06-07 @ 12:21:53
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0