Uhw, ny blogg typ

Jag drömmer, så som ni andra självklart också gör.
Dock så har jag en tendens att ofta glömma bort mina drömmar efter bara nån dag, och det tycker jag är ganska sorgligt, och då tipsade mamma mig om att jag skulle skriva ner mina drömmar i en liten "drömbok" direkt jag vaknar, men då lät publishme som ett mer lockande alternativ!
Får väl se hur ofta jag kommer uppdatera här, men då och då lär det väl dyka upp nån mardröm eller två

Sov i alla fall hos Challe i natt, och jag minns inte exakt, men jag var på något sorts barnhem och hjälpte till där, och jag skulle få bada den yngsta (under ett år bara), och tydligen så tyckte jag inte särskilt mycket om den här bäbisen, så jag dränkte honom! Och jag var så rädd, för jag skulle ju få fängelsestraff om jag erkände att det var jag som dränkt honom, och jag ville inte sätta dit någon annan, så jag vaknade säkert 2-3 gånger bara för att kolla om jag verkligen varit med om det eller inte, och då jag tillslut riktigt vaknade var jag nog helt skräckslagen, för Challe tittade väldigt konstigt på mig då jag satte mig upp i sängen.

Får se vad som inkräktar min sömn i natt!
Puss /Lovjo

ny design på G, vänta bara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

AHAHAH MEN SÖT TJEJ<3

stirrade jag på dej?:|

2009-04-04 @ 12:09:53
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0