sway

Drömde iförrgår att jag var med i nån film tror jag, för det var med en massa jävla reklampauser hela tiden..
Först så kissade erik lundgren i en sjukhussäng och ah, det var nåt mer om snö eller nåt, men det minns jag inte..

Sen vaknade jag och somnade om igen och drömde då att jag bodde efter en ganska lång uppförsbacke, typ längst upp på ett berg eller nåt.
Jag skulle på varuhuset för att hämta ut ett paket som kommit från H&M, men jag fick inte ta hem kläderna direkt, utan jag var tvungen att prova alla kläder vid kassan innan. Dock så höll affären på att stänga, så jag fick ett tvärryck att jag skulle ha pärlor till ett halsband, så jag sprang nästan längst in i affären där jag visste att dom skulle ha materialet, men det fanns inte där jag trodde, så jag fick följa en gång som ledde till någon sorts undangömd fritidslokal.
Där satt en fritidsledare i en soffa och spelade spel med några stycken. Hon gick fram till mig och bad mig hjälpa till med att fälla ned den grönrandiga markisen för fönstret för att inte en psykiskt sjuk man skulle kunna titta in.
Jag frågade varför och tydligen var det för att den här mannen tidigare hade haft sin psykiatriska vård där inne i lokalen, och då frågade jag vad han hade gjort för "sjukt" och han hade våldtagit och mördat sju kvinnor. Jag blev skitskraj för jag kände på mig att han stod alldeles utanför fönstret och försökte ta sig in
*reklampaus*
Jag for sen vidare, gick inte hem utan gick åt andra hållet istället och kom fram till en tjejs hus. Tjejen i fråga blev jag kompis med, men hon fick inte göra nästan någonting för sin överviktiga mor. Fastän det låg till på det viset så tog jag med henne hem till mig.
Vi var där ett tag med en annan av mina kompisar, och då blev jag tvärsur på nån av dom helt plötsligt, tyckte att något var orättvist. Sen for vi ut igen då David kom för att hjälpa till med nån flyttkartong eller liknande, och då vi kom tillbaka var det världens snöstorm. Det hade snöat så mycket att det nästan var lavinfara (?), och vi tog oss inte upp på berget, och just då blev det reklampaus igen och jag vaknade.

Kommentarer
Postat av: puss

drömmer du aldrig om mig :O ???

2009-05-05 @ 14:15:07
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0