ah

Igår vaknade jag av att jag grät faktiskt. Jag hade varit på släktträff, och dom äldre i släkten höll på att chatta med varann genom deras mobiler, och i matsalen satt en plasmaTV på väggen där jag kunde se allt dom skrev. Det var även en läskig gubbe där som försökte antasta mig!
Sen så låg jag plötsligt under en soffa tillsammans med tärnaby-jens som hade fått ett sår på läppen och självklart skulle ju jag blåsa, men det gick lite överstyr... :$
Vi skulle typ bada sen, jag och jens alltså, och min mamma var tydligen hans mamma, och hon var så sjukt förbannad på mig, aldrig sett henne så arg, för hon anklagade mig för att ha haft sex med jens bara för att jag hade svarta sockar och nylonstrumpor på mig. Hon stod och rotade igenom alla mina väskor för att hitta typ... preventivmedel, men det gick inte särskilt bra för att jag inte hade nåt... aja, typ fint

I natt drömde jag om scones ;o

Pussss /Lovjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0