Vad hände igår?

Haha, i förrgår drömde jag om att jag varit på nån fest i typ... Bureå?
Jag, pappa och några till åkte bil på väg hemåt, och då vi tittade bak så såg vi Adden åka bob skitsnabbt bakom bilen, och det var nåt med att han var så liten så pappa kommenterade det, men ah
Sen for vi till en ö, och då hade min brorsa blivit alkoholist, och jag var jätteledsen för det, men insåg att jag ändå inte kunde göra nåt åt det
Sen for jag på nån annan fest där challe och karro var, och några fler, och då HAHAHA strulade jag med karro för att jag var så ledsen
wtf

och sen kollade jag min mobil då jag vaknat, och där stod det
Måltid
Mäta saker
Fisk
Klänning
Mamma och jag förälskade
Kök


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0