dubbelt upp

Minns inte så mycket mer än att jag var på björnåkerskolan i bursträsk och skulle hälsa på typ Felix, och då jag träffat honom såg jag Linus och en till kille i exakt samma frisyr och kläder, komma gåendes mot mig
Jag går fram till Linus och gör nåt kompis-tecken sen förr, och då blir den andra killen, som visar sig vara Joel, sjukt förbannad
Han säger då: Så sjukt jävla onödigt påhitt!
Och jag svarar då med: Du kan va.
Sen låg jag och var så nöjd för att jag ägde honom så hårt, men ah, ägningen var inte lika win då jag vaknade....

Efter att jag kom hem från mitt sommarjobb la jag mig och sov i typ fyra timmar, då drömde jag om att jag och Jessica skulle och fiska, men istället för att fara dit vi skulle så for vi till Piteå.
Var vi än for runt så såg vi Josse på en parkbänk, festandes med sina häftiga kompisar, och jag kände mig avundsjuk! Men då jag vaknade intalade jag mig om att hon säkert blir alkis eller nåt då hon blir äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0