kissnödig

har varit borta ett tag
så har hunnit drömma en hel del
glömde dock bort drömmen som var mest awesome

drömde om två tjejer som var bästa kompisar
dom hade gråa klänningar och lockigt axellångt hår
de satt i en grön soffa och höll hand

drömde också om nåt med ett tåg,
att jag åkte fram och tillbaka till samma tågstation
men minns inte så mycket mer än det

drömde senast att jag och challe var på ett disco
lokalen vi var i var carlings i stan
vi fick några asmamedicins-liknande grejer som vi använde till nåt
i slutet visade de sig vara vibratorer
då vaknade jag

Kom även ihåg en dröm sen förr, jag skulle till stan för att kolla in gymnasiumet jag skulle börja på. Mamma skjutsade in mig, men lämnde mig där med mina kamrater. Jag hade även tagit med mig eget kollegieblock ifall det skulle vara för användning.
Då vi skulle hem samlades några ut våran gamla klass, men den enda jag minns var josse. Det blev knepigt med skjutsen hem, så jag började gå längs vägen istället. Efter ett tag kom jag fram till ett par vägarbetare som började prata med mig. Jag fick känslan av att dom inte var särskilt trevliga av sig, så jag började dra mig därifrån. Då hör jag hur dom börjar prata om mig, och innan jag vet ordet av så märker jag att jag springer med en av gubbarna hack i häl, och jag var verkligen livrädd! Som tur var kom en buss och plockade upp mig längs vägkanten ett par minuter senare, och då fick jag skjuts hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0